[ad_1]
Restricţii de călătorie pentru romani. Compania TAROM a anunţat că din cauza ”restricţiilor de călătorie impuse de către autorităţi”, va suspenda zborurile comerciale către şi dinspre şapte state până pe 15 august inclusiv. Operatorul mai menţionează că de la aceste restricţii sunt exceptate anumite categorii de curse aeriene printre care cele cargo, cursele speciale de intervenţie sau cursele medicale.
TAROM suspendă rutele dintre România şi Egipt, Israel, Iordania, Moldova, Serbia, Turcia, Suedia, Portugalia, Israel şi Emiratele Arabe Unite până pe 15 august inclusiv, din cauza restricţiilor de călătorie impuse de pandemia de coronavirus.
Restricţii de călătorie pentru romani. TAROM suspendă zborurile comerciale către şi dinspre şapte state
Ca urmare a restricţiilor de călătorie impuse de către autorităţi, operatorul naţional TAROM anunţa, într-un anunţ pe pagina oficială de Facebook, suspendarea curselor comerciale până la data de 15 august 2020 inclusiv, către/dinspre şapte tari. Cele şapte state în care romanii nu vor mai putea călători până pe 15 august sunt: Egipt, Israel, Iordania, Moldova, Serbia, Turcia, Suedia, Portugalia, Israel şi Emiratele Arabe Unite.
Compania a ţinut să precizeze că biletele pot fi reprogramate pentru date viitoare de călătorie, fără taxe de modificare sau pot fi rambursate.
„Biletele pot fi reprogramate pentru date viitoare de călătorie, fără taxe de modificare sau pot fi rambursate. Modificările se pot face în 12 luni de la data emiterii biletelor. Pentru suport, vă rugăm să contactaţi agentul emitent al biletului. Mai multe detalii: https://tarom.ro/bucura-te-de-flexibilitate”, se specifică în anunţul făcut de transportatorul aerian.
”Ȋn cazul în care #biletele au fost achiziţionate pe site-ul TAROM sau într-o agenţie TAROM, vă rugăm ne adresaţi un mail la: contact@tarom.ro”, mai informează compania.
Anumite categorii de curse aeriene sunt exceptate
Chiar dacă decizia de a suspenda zborurile comerciale către aceste state se va menţine până pe data de 15 august, operatorul naţional TAROM menţionează că de la aceste restricţii sunt exceptate anumite categorii de curse aeriene printre care cele cargo, cursele speciale de intervenţie, cursele care transporta muncitori sezonieri în agricultură sau cursele medicale.
„Menţionăm faptul că de la aceste restricţii sunt exceptate anumite categorii de curse aeriene: cele care transporta mărfuri (cursele cargo), cursele speciale de intervenţie solicitate de către autorităţi, cursele medicale, cursele care transporta personal de îngrijire sau muncitori sezonieri în agricultură, dar şi zborurile de repatriere (chartere speciale)”, adăugă compania.
Restricţii de călătorie pentru romani. Şi Wizz Air suspendă zborurile către mai multe ţări
Din cauza pandemiei de coronavirus, tot mai multe companii aeriene îşi suspendă zborurile către şi dinspre anumite ţări afectate de COVID-19. Este şi cazul celei mai mare companii aeriane din Europa Centrală şi de Est şi cel mai verde transportator aerian din Europa, respectiv Wizz Air, care a anunţat că suspenda toate rutele dintre România şi Suedia, Portugalia, Israel şi Emiratele Arabe Unite până pe 31 iulie inclusiv. De asemenea, , din cauza restricţiilor introduse de autorităţile austriece, zborurile dintre România şi Austria sunt suspendate până la aceeaşi dată.
“Pasagerii cu rezervări afectate de suspendarea zborurilor vor fi informaţi automat prin e-mail dacă au rezervat direct pe wizzair.com sau prin aplicaţia pentru mobil. Clienţii vor primi automat în contul de client WIZZ 120% din valoarea achitată pentru călătorie, suma care poate fi folosită în următoarele 24 de luni pentru achiziţia de produse şi servicii Wizz Air. Pasagerii pot alege rambursarea banilor – care va dura mai mult – şi vor fi informaţi despre paşii necesari pentru un transfer bancar sau transferul către un card bancar printr-un e-mail separat. În acest caz, clienţii vor putea primi doar 100% din suma achitată iniţial. Pasagerii care şi-au făcut rezervările prin intermediul agenţiilor de turism – inclusiv agenţiile de turism online – trebuie să ia legătura cu agenţia de unde şi-au cumpărat biletele”, se arată în comunicatul Wizz Air.
[ad_2]