[ad_1]
În anul 2023 au fost multe lansări de carte, printre acestea fiind și volumul de memorii al Prințului Harry, intitulat „Rezervă”, una dintre cele mai cumpărate de ieșeni încă de la începutul anului până în prezent
Aceasta a înregistrat vânzări record în România și a devenit cea mai vândută carte de non-ficțiune din toate timpurile, intrând în Guinness World Records, 1,43 milioane de exemplare în doar 24 de ore de la lansare.
Cele mai cumpărate cărți de către ieșeni
În topul celor trei titluri cumpărate de ieșeni, de la începutul anului 2023 până în prezent, se numără „Cât timp înfloresc lămâii”, de Zoulfa Katouh, și „Calea vindecării”, de Dumitru Constantin Dulcan.
Cartea „Rezervă”, scrisă de către Prințul Harry, a avut un real succes, fiind înregistrate vânzări record imediat de la lansare. Aceasta îi poartă pe cititori înapoi în timp, amintindu-le de una dintre cele mai impresionante imagini din secolul trecut, doi băieți, doi prinți care merg în urma sicriului mamei lor, în timp ce întreaga lume îi urmărește cuprinsă de tristețe și de teamă.
Când vine vorba despre „Cât timp înfloresc lămâii”, acesta este romanul de debut al autoarei Zoulfa Katouh, care s-a transformat în vocea oamenilor care au murit și continuă să moară în cadrul unor evenimente extrem de dureroase pentru Siria.
„Calea vindecării”, scrisă de prof. dr. Dumitru Constantin Dulcan, este o carte inspirațională și învățătoare, care ne îndrumă spre vindecarea interioară și descoperirea sinelui autentic.
„Nu pot spune care este cea mai vândută carte de la începutul anului până în prezent, dar, după părerea mea, printre cele mai vândute cărți sunt «Rezervă», scrisă de Prințul Harry, «Cât timp înfloresc lămâii», de Zoulfa Katouh, și «Calea vindecării», de Dumitru Constantin Dulcan”, declară o angajată a librăriei Junimea.
Tinerii sunt influențați de rețelele de socializare în alegerea cărților
O parte din adolescenți sunt influențați de cei ce promovează diverse lucruri pe rețelele de socializare. Astfel, mulți se prezintă în librării și solicită cărți prezentate de cei mai îndrăgiți influenceri.
„Deocamdată nu avem o statistică cu cele mai cumpărate cărți, dar pot spune ce am observat eu. Încă de când a apărut cartea «Rezervă», scrisă de Prințul Harry, a avut un succes foarte mare și a fost foarte vândută, alta ar fi «Cât timp înfloresc lămâii», de Zoulfa Katouh, și ar mai fi «Calea vindecării», de Dumitru Constantin Dulcan, o carte care a fost foarte promovată. Contează mult promovarea, adolescenții văd postările de pe rețele de socializare ale influencerilor și după vin în librării și caută cartea promovată de către ei. Din ce am observat, tinerii cu vârste cuprinse între 16 și 30 de ani cumpără cărți de dezvoltare personală și cele care sunt ficțiuni”, declară un angajat al librăriei Cărturești.
[ad_2]