[ad_1]
Aeroportul Bacău se închide. În perioada 15 august – 30 septembrie 2020, Aeroportul Bacău va fi închis, din cauza modernizării pistei. Compania Blue Air a anunţat prin intermediul unui comunicat că în urma deciziei conducerii Aeroportului Internaţional Bacău, de a efectua lucrări de modernizare în intervalul 15 august – 30 septembrie 2020 care vor duce la închiderea temporară a unităţii, îşi va muta zborurile planificate pe aeroporturile din regiune.
Aeroportul Internaţional „George Enescu” Bacău” implementează un proiect complex de modernizare a pistei de decolare/aterizare, a suprafeţelor de mişcare aferente şi a sistemului de balizaj, la cele mai exigente standarde aeroportuare internaţionale.
Aeroportul Bacău se închide
În conformitate cu Graficul de execuţie a lucrărilor, prezentat şi asumat de Antreprenor, între 15.08.2020 şi 30.09.2020, pista de decolare/aterizare va fi închisă complet traficului aerian, urmând ca activitatea operaţională să se reia din data de 01.10.2020.
Astfel, zborurile planificate din perioada 15 august – 30 septembrie 2020, care ar fi trebuit să decoleze sau să aterizeze pe Aeroportul Bacău, vor fi transferate pe Aeroportul Internaţional Suceava, pasagerii beneficiind de transfer gratuit cu autocarul.
Orarul de zbor şi indicativul zborului rămân neschimbate pentru pentru cele mai multe dintre zborurile afectate şi mutate pe Aeroportul din Suceava.
„Închiderea temporară a Aeroportului Internaţional Bacău afectează un număr de 39 de zboruri pe săptămână, iar Blue Air a luat toate măsurile pentru a minimiza disconfortul creat pasagerilor săi în această perioadă. Am reuşit să menţinem operaţional orarul de zbor planificat şi să transferăm temporar cursele afectate pe Aeroportul din Suceava, asigurând trasferul gratuit cu autocarul între Aeroporturile din Bacău şi Suceava. Sperăm că impactul asupra experienţei de călătorie a pasagerilor noştri să fie minim, şi vom utiliza această perioadă pentru a înţelege mai bine dacă există sau nu cerere de zboruri Blue Air din Moldova de Nord”, a declarat Oana Petrescu, CEO Blue Air.
Toţi pasagerii Blue Air afectaţi de închiderea temporară a Aeroportului din Bacău primesc noile detalii de călătorie şi notificări cu privire la serviciile şi opţiunile care le sunt puse la dispoziţie prin mesaj SMS şi prin e-mail.
Aeroportul Bacău se închide. Pasagerii pot solicita rambursarea integrală a sumei aferente rezervării
Pasagerii care decid să nu mai călătorească în contextul respectivelor modificări au la dispoziţie următoarele opţiuni: solicitarea rambursării integrale a sumei aferente rezervării în portofelul electronic individual Blue Air, sau solicitarea rambursării integrale a sumei aferente rezervării în numerar către modalitatea de plată folosită la achiziţionarea biletului.
Pentru procesarea solicitărilor de rambursare, pasagerii ale căror rezervări au fost create prin intermediul Blue Air (Serviciul Clienţi sau direct pe site www.flyblueair.com) se pot adresa direct Blue Air la adresa de e-mail zbor.anulat@blueair.aero. Datorită volumului mare de incidente din ultima perioadă cauzate ca urmare a pandemiei COVID, rambursarea în numerar poate dura mai mult de 10 săptămâni.
În ceea ce priveşte pasagerii ale căror rezervări au fost create prin intermediul unei agenţii de turism, aceştia sunt rugaţi să se adreseze direct agentului de turism, întrucât Blue Air nu are toate detaliile necesare pentru a soluţiona aceste cereri. În cazul zborurilor afectate de închiderea Aeroportului din Bacău care au fost anulate, fără corespondent în aceesi zi de pe aeroporurile din regiune, pasagerii pot opta pentru rebooking gratuit sau recuperarea sumelor în portofelul electronic individual Blue Wallet.
[ad_2]