FDA emite o alertă Benadryl în timp ce investighează rapoartele despre răniri și decese la adolescenți legate de provocarea TikTok

47


(CNN)Administrația SUA pentru Alimente și Medicamente a emis joi un avertisment cu privire la „probleme grave cu dozele mari” ale medicamentului convențional pentru alergii fără prescripție medicală Benadryl.

Prea multă difenhidramină (Benadryl) poate duce la probleme grave de sănătate, inclusiv probleme cardiace grave, convulsii, comă și chiar moarte.
FDA a citat rapoarte despre adolescenți blocați în secțiile de urgență ale spitalului sau care au murit după ce au participat la așa-numita „provocare Benadryl” pe TikTok.
    „Studiem aceste rapoarte și efectuăm o revizuire pentru a determina dacă au fost raportate cazuri suplimentare”, a declarat agenția într-un comunicat.
    FDA a spus că a contactat TikTok și „a recomandat cu tărie” ca videoclipul Benadryl Challenge să fie eliminat de pe platforma sa și urmărit pentru orice postare nouă.
    „Furnizorii de servicii medicale ar trebui să fie conștienți de faptul că problema Benadryl apare în rândul adolescenților și să-i avertizeze pe îngrijitori cu privire la aceasta”, a spus agenția.
    Benadryl este un antihistaminic utilizat pentru tratarea simptomelor cum ar fi curgerea nasului sau strănutul cauzat de o alergie respiratorie superioară, febră de fân sau răceala obișnuită. FDA a spus că este sigur și eficient atunci când este utilizat conform instrucțiunilor.
    „Difenhidramina este comercializată sub marca Benadryl, în magazine și produse generice. De asemenea, este disponibil în combinație cu analgezice, antipiretice și decongestionante ”, a spus agenția.
      Consumatorii și părinții ar trebui să păstreze Benadryl și alte medicamente fără prescripție medicală și medicamente eliberate fără prescripție medicală la îndemâna copiilor.
      FDA recomandă, de asemenea, blocarea medicamentelor pentru a preveni otrăvirea și abuzul accidental de către adolescenți, „mai ales atunci când sunt mai predispuși să fie acasă din cauza pandemiei COVID-19 și sunt mai predispuși să experimenteze”.

      Sursa imagine: CNN