sâmbătă, mai 18, 2024
AcasăCulturaElwira Petre în costum de baie, în vacanță. Cum s-a postat soția...

Elwira Petre în costum de baie, în vacanță. Cum s-a postat soția lui Mihai Petre pe rețelele sociale

[ad_1]

Elwira Petre este foarte activă pe rețelele de socializare, astfel că a împărtăși cu urmăritorii săi poze în costumul de baie, din vacanță. Mihai Petre are privilegiul de a fi căsătorit cu o soție extrem de frumoasă, care are un corp impecabil și bine îngrijit.

Elwira este una dintre femeile din România care atrage atenția ori de câte ori apare în spațiul public sau virtual.

Cum arată Elwira Petre în costum de baie

Elwira obișnuiește să posteze frecvent pe contul personal de Instagram fotografii în costum de baie, așa cum s-a întâmplat recent când a împărtășit imagini din vacanța din Grecia, din luna noiembrie. Artista are 42 de ani, dar nu pare deloc de vârsta ei.

„V-am promis că revin cu o postare legată de vacanță în Grecia. Ce vă pot spune este ca n-am prelungit vara cu încă o săptămână, cu costuri minime. Am hotărât să plecăm cu mașina în Lefkada, chiar dacă sezonul s-a terminat de mult. Pentru ca vroiam ca această călătorie să fie una relaxată, am împărțit drumul în două bucăți. La plecare n-am oprit în Thessaloniki, iar la întoarcere în Sofia. În felul acesta copiii au avut ocazia să descopere încă 2 orașe. În Lefkada ne-am oprit într-un orășel micuț, Agios Nikitas, care are o plajă superbă. Am închiriat o căsuță pe deal unde am avut priveliște la mare. Pentru ca nu mai eram în sezon ne-am bucurat de super liniște: în oraș au fost deschise numai două restaurante cu mâncare excepțională, și un market. A fost suficient. În 3 zile am vizitat toată insula cu plajele ei minunate. Cel mai mult ne-a plăcut plaja Porto Katsiki, iar ca să ajungi la ea trebuie se cobori 100 de scări. Foarte frumos este și light house-ul și merită să faci o plimbare seara pe faleza Lefkadei. Insula este foarte verde, cu drumuri mici și încurcate. Am avut impresia că pe insulă suntem numai noi cu câțiva localnici și pisicile lor.
Vremea a fost perfectă. Ploua uneori dimineața, dar se însenina repede.
Apa mării a fost foarte caldă, sincer nu m-am așteptat să putem face baie în mare în noiembrie.
Cele mai mare plusuri au fost liniștea și bugetul redus.
Am decis ca în fiecare an de acum încolo să mergem în câte o vacanță în afara sezonului, a fost o bucurie adevărată.#travel #offseason #seaside’.”, a fost mesajul postat de Elwira Petre pe rețelele de socializare.

Cum au reaționat internauții

Reacțiile internauților nu au întârziat să apară și au fost unele pozitive.

„Ce frumos ne-ai povestit! Eşti unica, tot ce faci îmi place, de asta te iubim infinit fată dragă!Ce frumos !’, „Felicitari ca ati ales sa mergeti in extra sezon, e o alta poveste☺️’, „ Super doamnă ❤️❤️’ sau „Deosebit de frumoasă!❤️’, au fost câteva mesaje ale oamenilor care i-au apreciat frumusețea și care i-au lăudat trupul perfect.

Elwira Petre a purtat un costum de baie negru, întreg, ce i-a scos în evidență corpul spectaculos.